17.6.2015

Pöytäliina




Ruokapöydällämme komeilee uusi pöytäliina.
Liina on ollut pöydällä jo parisen viikkoa
ja on vielä (ihme kyllä) pysynyt puhtaana.




Tilasin liinan h&m homelta hintaan 14,95,-
Pöytäliinassa on samat värit kuin matossa,
joten ne sopii hyvin yhteen.




Pöydällä tällä hetkellä minun ihanat ikikukat.
Nämä kukkaset ovat pöydällä silloin, kun ei ole oikeita kukkia.
Olen ostanut nämä tekokukat jostain rautakaupasta
joskus aikoja sitten. Hyvin ovat hengissä säilyneet, ehe eh. :D






Juhannuskin ovella. Minun juhannus menee työn merkeissä.
Toivottavasti ehtii edes hieman nauttia juhannuksesta vapaallakin!


Mukavaa juhannusta toivotan jo nyt teille ihanille lukijoille!

-Magdaleena

2 kommenttia:

  1. Mä aina ihailen toisten pöytäliinoja, muutaman olen ostanut itsellenikin mutta enpä vaan osaa käyttää niitä. Nuo hm kuosit on kyllä kauniita, niin matossa kuin liinassakin. Edelleen odotan ja toivon isompia mattoja hm valikoimaan. Toivottavasti sellaisia tulee.

    VastaaPoista
  2. Kiitti kommentista! ;) Mä ihailin myös toisten pöytäliinoja ja sitten uskalsin meillekkin ostaa, kun niin edullisesti sai. Ehkä joskus satsaan "parempaan" liinaan, kun nyt on todettu, että liina pysyy puhtaana. Hennesille tosiaan saisi tulla isoja mattoja myös! Nättejä kuoseja niissä pienemmissä. Tuo mun olkkarin matto on ellokselta. Siellä onkin aika ihana mattovalikoima.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!