9.6.2016

mietteitä blogista



Olen tässä miettinyt jo jonkin aikaa,
että riittääkö minulla aikaa, intoa taikka motivaatiota
enää blogin kirjoittamiselle. Olen pohtinut, josko lopettaisin
koko blogin pitämisen, mutta taasen tulin siihen 
lopputulokseen, että en raski lopettaa.

Viimeaikoina olen postannut uusia juttuja tänne
noin kerran kuukaudessa, eli tosi harvoin.
Olen miettinyt, jaksaako kukaan lukea blogia, joka päivittyy niin harvoin.
Kyllä teitä lukijoita silti päivittäin riittää niin paljon,
että se antaa voimaa jatkaa bloggaamista.
Kiitos teille <3

Into valokuvaamiseen ei ole laskenut,  vaan päinvastoin.
Instagramia olenkin päivitellyt useammin. Jostain syystä
ne kuvat ja jutut ei päädy tänne blogin puolelle niin helposti.

Päätin, että bloggaan siihen tahtiin, kun tuntuu itselle hyvältä ja 
miten inspiraatiota riittää. Toivon, että jaksatte pysyä tällaisen
"hitaan" blogin mukana. Eihän sitä tiedä, josko joskus 
riittäisi bloggausintoa enemmänkin!




Ja sujuvasti sitten asiasta toiseen..

Kävin ikeassa tutkimassa Viktigt -sarjaa.
Sarjassa oli paljon kaikkea ihanaa ja nättiä.
Päädyin ostamaan meille ison bambu -lautasen.

Ostin lautasista isomman koon, tämän halkaisija on 50cm.
Laitoin sen tauluhyllylle koristeeksi. Se on hyllyllä mukavan kevyen näköinen.





Kelit ovat ulkona vaihdelleen tosi paljon.
Shortsikeleistä on vauhdilla menty toppatakkikeleihin.
Viime yönä oli nimittäin satanut lunta! Mun kesälomalla, lunta!
Onneksi lumi suli jo pois ja ensi viikolla luvattu taas lämmintä.
Mun kesälomatavoitteena on edes kerran käyttää shortseja.




En vielä äskettäin tiennyt, kirjoitanko tänään blogini viimeisen postauksen.
Tässä koneella istuessa ja lukijamääriä katsoessa mieli muuttui.
Kiitos siitä vielä kerran tyypit, kun jaksatte seurata mun juttuja <3 pus!

Ehkä se kesäkin sieltä vielä tulee!
-Magdaleena






8 kommenttia:

  1. Ihanaa, että jatkat! Tykkään sun blogista paljon ja kerran kuussa päivitystahti on ihan OK. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivoista sanoista! Nää oli tarpeen tähän fiilikseen :D ihanaa kesää sinulle ♡

      Poista
  2. Ihanaa, että jatkat, todentotta! Kerran kuukaudessa -tahti on oikein hyvä, jos se tuntuu sinusta hyvältä. Maailma on pullollaan blogeja, joista odotteluajaksi riittää luettavaa – joskaan ei tämän blogin veroisia kovin montaa. :) Kiitos, että jatkat!

    VastaaPoista
  3. Tykkään sun jutuista, ja teillä on tosi kaunis koti :) eikä haittaa, vaikka postaustahti olisikin verkkaisempi.

    VastaaPoista
  4. Täällä ollaan lukemassa! Ihania kuvia tälläkin kertaa.

    VastaaPoista
  5. Tuhannet kiitokset tsemppikommenteista! <3 Nää anto kyllä motivaatiota jatkaa blogin pitämistä :) Kiitos kun jaksatte lukea ja seurata mun juttuja :)

    VastaaPoista
  6. Jatka ihan omaan tahtiisi. Käyn aina lukemassa, mutta kommentointi ei taida olla vahvin puoleni.
    Olen varmasti vanhempi omaa äitiäsi, mutta tykkään sinun sisustustyylistäsi ja diy jutuistasi. Oikein hyvää
    kesää koko perheelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, kiitos kivasta kommentista :) Hyvää kesää myös sinulle

      Poista

Kiitos kommentistasi!