16.4.2017

Olohuone




Kuvapläjäys olkkarista. Tähän oli mainiosti aikaa, 
kun miesväki katseli formuloita. Mua on oikeastaan aina
harmittanut, kun en ole ollenkaan kiinnostunut niin urheilusta
enkä liiemmin moottoriurheilusta. Olis niin kiva katsoa
muiden kanssa intopiukeana urheilujuttuja, mutta mua ei vaan kiinnosta!
Olenkin oppinut keksimään sillä välin sitten kaikkea omaa tekemistä.








Vaihdoin tänään keinutuolin ja nojatuolin paikkoja päittäin,
näyttää oikein kivalta ainakin omaan silmään.
Pieni muutos, mutta olohuone näyttää ihan eriltä taas.

Meillä on miehellä ollut viimeaikoina oikeat kameranvaihtoviikot...
Hän on aina ollut Canonin miehiä, mutta päätti kokeilla Nikonia.
Nikon oli meillä parisen viikkoa ja taas on palattu Canoniin.
Mua tämä vaihtelu lähinnä naurattaa, mutta olen tyytyväinen, 
että palattiin vanhaan tuttuun runkoon, jota minäkin osaan käyttää!
Aiemmin mies kokeili Olumpystakin, mutta silloinkin päädyttiin takaisin vanhaan tuttuun.












Kuvia tulikin paljon!
Ehkäpä kuvat korvaavat tekstin määrän :D

Ohraruohotkin ovat kasvaneet oikein mukavasti purkeissaan.
On ollut ihan ihmeellistä viettää pääsiäistä vapaalla perheen kanssa,
sillä yleensä olen ollut töissä aina pääsiäisen.




- Magdaleena




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!