19.12.2014

Ihana himmeli itselle

Tein pitkästä aikaa himmelin itselle.
Olen kyllä tehnyt viimeaikoina monia himmeleitä,
mutta yksikään ei ole jäänyt meille.



Olen nähnyt monessa paikassa tämän himmeli -printin
ja en aluksi tiennyt kenen suunnittelema se oli,
mutta kiitos Koti Aurorassa -blogin Johannalle infosta.
Eli printti on Sweet living and things -blogin Jaanan.
Tästä kuvasta sain siis inspiraation!


Tuli niistä melko samanlaiset, vai mitä. :)





Himmeli juuri minun makuuni!

Aamulla tein suklaalusikoita,
nyt keittiössä on saaristolaisleipätaikina kohoamassa
ja illalla vielä vanhempien luokse tekemään jouluvalmisteluita.
Minä tykkään touhuta joulujuttuja, sitten kun itse joulu koittaa,
nostan jalat kohti kattoa ja vain olen.

Rattoisaa joulunodotusta!

6 kommenttia:

  1. Printti taitaa olla sweet living and things blogin Jaanan. Hieno tuli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tiedosta! :) Muokkasin sen tekstiinkin. :)

      Poista
  2. Nää on niiin ihania!! Katselen aina kateellisena, en tiedä kestäisikö itsellä näppäryys tämmöiseen. Harmi kun ei arpaonni suosinut arvonnassasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ei tämä loppujen lopuksi ole vaikeaa ollenkaan, kunhan vaan tajuaa idean, niin voi tehdä vaikka mitä. :D Netissä on vaan niin monenlaista ohjetta, toiset paljon vaikeampia. Itsekin tein aluksi niin monimutkaisesti, mutta sitten tajusin helpomman kaavan. :)

      Poista
  3. Aivan mahtava!! Voi kunpa tuollainen olisi meilläkin! Saanko lainata kuvia blogissa ja Instagramissa? Laitan sinulle printin illalla <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!