1.10.2015

Saana ja Olli - Aurajoki ennen



Olkkarin seinällä komeilee uusi taulu.



Tykkään julisteesta tosi paljon.
Halusin seinälle jonkin oikean valokuvan,
kun ennen meillä oli seinällä vain tekstejä ja
geometrisiä kuvioita. Tässä julisteessa 
yhdistyy kivasti aito valokuva sekä geometrisuus.
Juliste ei myöskään ole ihan mustavalkoinen.




Peilipöydällä on uusi viherkasvi.
Ikeasta sekin, kuten melkein kaikki kukat, joita meillä on.
Voisin ostaa kokoajan vain kukkia, kukkia ja kukkia.

Nyt haaveilen täydellisestä amppelista
olohuoneen ikkunaan roikkumaan.
Sellaista mielikuvieni amppelia ei kuitenkaan
vielä ole missään kaupassa tullut vastaan.




Tänään olen nauttinut yksin kotona
rauhallisesta vapaa-aamusta,
joten tuli kuviakin otettua.
Aurinkokin paistoi, mikä tuntui mukavalta
monien vesisadepäivien jälkeen.


Magdaleena




4 kommenttia:

  1. Saanan ja Ollin juttuja näkyy nyt aika paljon, nyt oli ohje Novitan lehdessä ja mua kiinnostaisi neuloa heidän suunnittelema tyyny olkkariin. Mistä muuten tuo Origami pallo on? Oletko itse taitellut ja toimiiko se valaisimena? Sellaistakin haaveilisin meille :)

    VastaaPoista
  2. Juu, itsekin olen kovin tykästynyt heidän tuotteisiinsa. Oi en ole nähnytkään sellaista ohjetta, siis tyynystä. Tosin mun täytyy vähän harjoitella neulomistaitoja jotta syntyisi jotain hienoa :D Tuo valkoinen origami -lampunvarjostin on ostettu Haaparannalta Rustasta. Löytyyhän noihin varmasti ohjeita netistäkin. :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis juliste kauniista paikasta. Sulla on kiva blogi :) mukava muutenkin törmätä bloggaajaan samalta suunnalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tuo juliste jotenki iski heti :D ai, säkin oot pohjosesta. Oon seuraillut silloin tällöin sunkin blogia, mulla tää bloggailu tällanen mukava pieni harrastus vaan :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!